El pasado 12 de julio de 2012 tuvo lugar un accidente laboral en la Mina de Zarréu, en el que se vieron afectados tres trabajadores.
La actuación negligente e irresponsable de uno de los capataces de la empresa, en el origen del accidente y su actuación posterior, al margen de los servicios médicos, puso en peligro la vida de estos tres trabajadores.
Cientos de personas, compañeros de trabajo y vecinos y vecinas, acudieron al lugar de los hechos, interesándose por el estado de salud de los trabajadores accidentados y denunciando la forma de proceder del capataz ante el grave accidente que se había producido.
Los compañeros de trabajo y los vecinos de la zona que acudieron al lugar del accidente, evitaron que el capataz continuara con su irresponsable actitud, poniendo a salvo a los tres trabajadores afectados y dejándolos en manos de los servicios de ambulancia.
Por aquellos hechos, Toño y otros cuatro trabajadores de la mina de Zarréu, fueron condenados a 2 años y medio de prisión cada uno.
Mientras en Asturies desmantelan la minería y los demás sectores industriales, mientras se condena a la clase trabajadora al paro y la miseria, mientras la impunidad protege a quienes roban a manos llenas los recursos que el pueblo necesita para sobrevivir, las cárceles se vacían de corruptos y se llenan con quienes defienden y luchan por nuestros derechos más básicos.
En un mundo laboral totalmente precarizado, donde la falta de medidas de seguridad provoca muertes y gravísimos accidentes, parece ser que incumplir toda norma de prevención y seguridad laboral, despreciando la vida de los trabajadores y trabajadoras, no tiene castigo alguno.
Sin embargo, socorrer a los trabajadores accidentados y ponerlos en manos de los servicios médicos, se castiga con la cárcel.
Quieren encerrar en la cárcel a quienes socorrieron a los trabajadores accidentados e indemnizar a quienes pusieron en peligro la vida de dichos trabajadores.
No podemos consentir esta injusticia. Mañana podría pasarnos a cualquiera de nosotros y nosotras.
CORRIENTE SINDICAL D’IZQUIERDA, ¡ASTURIES EN PIE!
(Formen parte de ¡Asturies en Pie!: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRU SOCIAL AUTOXESTIONÁU LA SEMIENTE, PARA@S Y PRECARI@S D’ASTURIES, CENTRU SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU, CENTRU SOCIAL LA LLUME, LLAR LA LLEGRA, DARRÉU).
SOFITA A LOS 5 MINEROS DE ZARRÉU
El pasáu 12 xunetu de 2012 tuvo llugar un accidente llaboral na Mina de Zarréu, nel que se vieron afectaos trés trabayadores.
L'actuación neglixente ya irresponsable d'ún de los capataces de la empresa, nel orixe l’accidente y la so actuación posterior, al marxe los servicios mélicos, punxo en peligru la vida d'estos trés trabayadores.
Cientos de persones, compañeros de trabayu y vecinos y vecines, allegaron al llugar de los fechos, interesándose pol estáu de salú de los trabayadores accidentaos y denunciando la forma de proceder del capataz ente'l grave accidente que se produxere.
Los compañeros de trabayu y los vecinos y vecines de l’arrodiada qu'allegaron al llugar del accidente, torgaron que'l capataz siguiere cola so irresponsable actitú, poniendo a salvo a los trés trabayadores afeutaos y dexándolos nes manes de los servicios d'ambulancia.
Por aquellos fechos, Toño y otros cuatro trabayadores de la mina Zarréu, fueron condergos a 2 años y mediu de prisión caún.
Demientres n’Asturies desmantelen la minería y los demás seutores industriales, demientres se conderga a la clas trabayadora al paru y la miseria, demientres la impunidá protexe a quien roben a mamplen los recursos que'l pueblu precisa pa sobrevivir, les cárceles vacíense de corruptos y enllénense con quien defenden y lluchen polos nuesos derechos más básicos.
Nun mundu llaboral precarizáu dafechu, onde la falta midíes de seguridá provoca muertes y pergraves accidentes, paez ser qu'incumplir toa norma de prevención y seguridá llaboral, despreciando la vida de los y les trabayadores, nun tien castigu dengún.
Sicasí, socorrer a los trabayadores accidentaos y ponelos en manes de los servicios médicos, castígase cola cárcel.
Quieren zarrar na cárcel a quien socorrieron a los trabayadores accidentaos ya indemnizar a quien punxeron en pelligru la vida de dichos trabayadores.
Nun podemos consentir esta inxusticia. Mañana podría pasanos a cualesquier de nós.
CORRIENTE SINDICAL D’IZQUIERDA, ¡ASTURIES EN PIE!
(Formen parte de ¡Asturies en Pie!: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRU SOCIAL AUTOXESTIONÁU LA SEMIENTE, PARA@S Y PRECARI@S D’ASTURIES, CENTRU SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU, CENTRU SOCIAL LA LLUME, LLAR LA LLEGRA, DARRÉU).