La Llei mordaza, metéila pela taza

 


(en castellano)

 Ante un sistema capitalista en descomposición, pero coleando con mucha dureza, la clase dominante decide castigar a la clase trabajadora con una serie de iniciativas legislativas, penalizando toda clase de lucha y resistencia contra el sistema.
Y, efectivamente, el PP y sus afines, como capataces del capital, están dispuestos a llevar a cabo el endurecimiento de penas y sanciones para todas las acciones de lucha, defensa y resistencia popular.
Comenzaron con la denominada Ley de Tasas Judiciales, que elimina el principio de igualdad e impide el acceso a la Justicia a las personas que no disponen de recursos económicos
Siguió con una pretendida reforma del código penal, y en algunos casos ya real, incluyendo tipos delictivos que podrían encuadrarse en el denominado, CODIGO PENAL DEL ENEMIGO, es decir no se busca castigar lo que se hace, sino lo que los denominados, por ellos, antisistemas, podrían hacer para luchar y resistir sus acometidas. Así aparecerían nuevos tipos delictivos ocupación de bancos, resistencia a los desahucios, sentadas o la ampliación del delito de resistencia a la autoridad. Pero claro está, al mismo tiempo ellos se protegen, aún mas, sin agravar las penas de corrupción e mpidiendo incluso su ingreso en prisión si repararan el daño, o sea devolviendo lo robado.
Y, como último paso, está en proceso de aprobación la Ley de Seguridad Ciudadana que, en definitiva, hace desaparecer, en la práctica, todos los derechos y libertades públicas.
En este contexto de represión, y todavía sin que hayan entrado en vigor leyes mucho más represivas, ya nos encontramos con muchas compañeras y compañeros castigados como autores de faltas y delitos penales y con multitud de sanciones económicas.
Es necesario recordar que en la actualidad, y en los procesos penales abiertos a algunos compañeros y compañeras, existen peticiones de cárcel importantes. Así, a título de ejemplo, podemos señalar que desde ¡Asturies en Pie! defendemos a compañeras y compañeros que, por las movilizaciones de la minería, de la huelga general del 14-N y de otras movilizaciones laborales y sociales, acumulan peticiones fiscales que, en conjunto, pueden superar los 50 años de prisión, quedando todavía muchas otras personas pendientes de la calificación por parte del Fiscal, pero a quienes se les pedirán todavía más años de pérdida de libertad.
En el conjunto de Asturies, estamos hablando de decenas y decenas de personas imputadas y encausadas, que podrían acumular una petición fiscal de más de 300 años de prisión.
Toda esta legislación y actuación represiva no demuestra más que el pánico que le tienen a nuestra lucha por destruir este sistema infame, inhumano, cruel y criminal, donde intentan que el dinero y el poder se impongan sobre nuestra dignidad, nuestros derechos y la justicia social por la que estamos luchando.
Dentro de su estrategia represiva e intimidatoria, y a puertas de estrenar su querida Ley Mordaza, orquestan montajes mediático-político-policiales como la Operación Pandora, qu’esta semana era dirigida contra el movimiento libertario. Despues de asaltar barias viviendas, casas ocupadas y centros sociales, después de retener a personas durante mas de 8 horas en los registros, después de detener a 11 personas… son siete las encarceladas. Su único delito es el mismo que el de todas nosotras, el de pertenecer a la parte protestona de la sociedad, los argumentos para tenerlos en prisión pueden ser los que les vengan en gana, los de siempre, y pronto con la ley mordaza con mucha más facilidad. La solidaridad para con estas compañeras ha de ser palpable en el día a día, mañana podemos ser cualquiera de nosotras, mañana puedes ser tu.
Todos y todas sabemos quiénes son y donde están los verdaderos delincuentes que nos llevaron a la ruina y a la miseria. Pero ellos gozan de impunidad. Este sistema capitalista reserva las cárceles para quien se rebela y protesta contra las injusticias. Así de criminales son sus leyes y así de criminales son quienes lo dirigen y lo hacen posible.
Pero no podemos dejarnos intimidar. No debemos tener miedo. Somos más y tenemos razón. En la resistencia y en la lucha está el camino. En el principio de solidaridad está nuestra fuerza. Si tocan a uno o a una, nos tocan a todos y a todas.

¡LA LEY MORDAZA METEDLA POR LA TAZA!!

¡XUSTICIA SOCIAL!

(n'asturiano)

Ante un sistema capitalista en descomposición, pero coleando con muncha durez, la clase dominante decide castigar a la clase trabayadora con una serie d'iniciatives lexislatives, penalizando toa clase de llucha y resistencia contra'l sistema.
Y, efectivamente, el PP y los sos allegaos, como capataces del capital, tán dispuestos a llevar a cabu l'endurecimientu de penes y sanciones pa toles acciones de llucha, defensa y resistencia popular.
Empezaron cola denominada Llei de Tases Xudiciales, qu'esanicia'l principiu d'igualdá y torga l'accesu a la Xusticia a les persones que nun disponen de recursos económicos
Siguió con una pretendida reforma del códigu penal, y en dellos casos yá real, incluyendo tipos delictivos que podríen encuadrase nel denomináu, CODIGO PENAL DEL ENEMIGU, ye dicir nun se busca castigar lo que se fai, sinón lo que los denominaos, por ellos, antisistemas, podríen faer pa lluchar y aguantar les sos acometíes. Asina apaeceríen nuevos tipos delictivos ocupación de bancos, resistencia a los desahucios, sentaes o l'ampliación del delitu de resistencia a l'autoridá. Pero ta claro, coles mesmes ellos protéxense, entá mas, ensin agravar les penes de corrupción y impidiendo inclusive'l so ingresu en prisión si repararen el dañu, esto ye devolviendo lo robao.
Y, como últimu pasu, ta en procesu d'aprobación la Llei de Seguridá Ciudadana que, a última hora, fai sumir, na práctica, tolos derechos y llibertaes públiques.
Nesti contestu de represión, ya inda ensin qu'entraren a valir lleis muncho más represives, yá atopamos con munches compañeres y compañeros castigaos como autores de faltes y delitos penales y con ensame de sanciones económiques.
Ye necesariu recordar que na actualidá, y nos procesos penales abiertos a dellos compañeros y compañeres, esisten pidimientos de cárcel importantes. Asina, a títulu d'exemplu, podemos señalar que dende ¡Asturies de pie! defendemos a compañeres y compañeros que, poles movilizaciones de la minería, de la fuelga xeneral del 14-N y d'otres movilizaciones llaboral y social, atropen pidimientos fiscales que, en xunto, pueden superar los 50 años de prisión, quedando entá munches otres persones pendientes de la calificación por parte del Fiscal, pero a quien se-yos van pidir entá más años de perda de llibertá.
Nel conxuntu d’Asturies, tamos falando de decenes y decenes de persones imputaes y encausaes, que podríen xuntar un pidimientu fiscal de más de 300 años de prisión.
Toa esta lexislación y actuación represiva nun demuestra más que la llerza que-y tienen a la nuesa llucha por destruyir esti sistema infame, inhumanu, cruel y criminal, onde intenten que'l dineru y el poder se impóngan sobre la nuesa dignidá, los nuesos derechos y la xusticia social pola que tamos lluchando.
Dientro de la so estratexa represiva y apavoriante, y a puertes d'estrenar la so querida Llei Mordaza, orquesten montaxes mediáticu-políticu-policiales como la Operación Pandora, qu’esta selmana yera dirixida contra'l movimientu llibertariu. Despues d'asaltar delles viviendes, cases ocupaes y centros sociales, dempués de retener a persones mientres mas de 8 hores nos rexistros, dempués de detener a 11 persones… son siete les encarcelaes. El so únicu delitu ye'l mesmu qu'el de toes nós, el de pertenecer a la parte protestona de la sociedá, los argumentos pa tenelos en prisión pueden ser los que-yos vengan en gana, los de siempre, y agora cola llei mordaza con muncha más facilidá. La solidaridá para con estes compañeres tien que ser bultable nel día a día, mañana podemos ser cualesquier de nós, mañana puedes ser tu.
Toos y toes sabemos quién son y onde tán los verdaderos delincuentes que nos llevaron a la ruina y a la miseria. Pero ellos gocien d'impunidá. Esti sistema capitalista acuta les cárceles pa quien se remonta y protesta contra les inxusticies. Asina de criminales son les sos lleis y asina de criminales son quien lo dirixen y lo faen posible.
Pero nun podemos dexanos amedranar. Nun tenemos de tener mieu. Somos más y tenemos razón. Na resistencia y na llucha ta'l camín. Nel principiu de solidaridá ta la nuesa fuerza. Si toquen a unu o a una, tóquennos a toos y a toes.

¡LA LLEI MORDAZA, METEILA PELA TAZA!!

¡XUSTICIA SOCIAL!