Manifestación pola ¡Absolución de los 5 mineros de "Mina de Cerredo"!

 
 
MANIFESTACIÓN POR LA ABSOLUCIÓN DE LOS CINCO MINEROS IMPUTADOS POR SOCORRER A TRES COMPAÑEROS EN UN ACCIDENTE EN “MINA DE CERREDO” (ASTURIES)

SÁBADO 10 DE ENERO DE 2015. 18:00 h. ESTACIÓN DE AUTOBUSES DE CANGAS DEL NARCEA. ASTURIES (PONDREMOS AUTOBUSES).

JUICIO: LUNES 12 DE ENERO DE 2015. 10:30 h. JUZGADOS DE LO PENAL. UVIÉU. ASTURIES....

El pasado 12 de julio de 2012 tuvo lugar un accidente laboral en la Mina de Cerredo, en el que se vieron afectados tres trabajadores.

La actuación negligente e irresponsable de uno de los capataces de la empresa, en el origen del accidente y su actuación posterior, al margen de los servicios médicos, puso en peligro la vida de estos tres trabajadores.

Cientos de personas, compañeros de trabajo y vecinos y vecinas, acudieron al lugar de los hechos, interesándose por el estado de salud de los trabajadores accidentados y denunciando la forma de proceder del capataz ante el grave accidente que se había producido.

Los compañeros de trabajo y los vecinos de la zona que acudieron al lugar del accidente, evitaron que el capataz continuara con su irresponsable actitud, poniendo a salvo a los tres trabajadores afectados y dejándolos en manos de los servicios de ambulancia.

Sin embargo, ahora nos encontramos con que cinco personas se ven acusadas, injustamente, de presuntos delitos de lesiones, amenazas y daños, con una petición de 6 años y medio de prisión y multas superiores a los 15.000 €, para cada uno de los acusados.

Quieren encerrar en la cárcel a quienes socorrieron a los trabajadores accidentados e indemnizar a quienes pusieron en peligro la vida de dichos trabajadores.

No podemos consentir esta injusticia. Mañana podría pasarnos a cualquiera de nosotros y nosotras.

¡NI UNA PERSONA SOLA ANTE LA REPRESIÓN!
¡JUSTICIA SOCIAL!

MANIFESTACIÓN POLA ABSOLUCIÓN DE LOS CINCO MINEROS IMPUTAOS POR SOCORRER A TRÉS COMPAÑEROS NUN ACCIDENTE EN “MINA ZARRÉU” (ASTURIES)

SÁBADU 10 DE XINERU DE 2015. 18:00 h. ESTACIÓN D'AUTOBUSES DE CANGAS DEL NARCEA. ASTURIES (VAMOS PONER AUTOBUSES).

XUICIU: LLUNES 12 XINERU DE 2015. 10:30 h. XULGAOS DE LO PENAL. UVIÉU. ASTURIES.

El pasáu 12 xunetu de 2012 tuvo llugar un accidente llaboral na Mina de Zarréu, nel que se vieron afectaos trés trabayadores.

L'actuación neglixente ya irresponsable d'ún de los capataces de la empresa, nel orixe l’accidente y la so actuación posterior, al marxe los servicios mélicos, punxo en peligru la vida d'estos trés trabayadores.

Cientos de persones, compañeros de trabayu y vecinos y vecines, allegaron al llugar de los fechos, interesándose pol estáu de salú de los trabayadores accidentaos y denunciando la forma de proceder del capataz ente'l grave accidente que se produxere.

Los compañeros de trabayu y los vecinos y vecines de l’arrodiada qu'allegaron al llugar del accidente, torgaron que'l capataz siguiere cola so irresponsable actitú, poniendo a salvo a los trés trabayadores afeutaos y dexándolos nes manes de los servicios d'ambulancia.

Sicasí, agora atopamonos con que cinco persones vense acusaes, inxustamente, de presuntos delitos de mancadures, amenaces y daños, con un pidimientu de 6 años y mediu de prisión y multes superiores a los 15.000 €, pa caú de los acusaos.

Quieren zarrar na cárcel a quien socorrieron a los trabayadores accidentaos ya indemnizar a quien punxeron en pelligru la vida de dichos trabayadores.

Nun podemos consentir esta inxusticia. Mañana podría pasanos a cualesquier de nós.

¡NIN UNA PERSONA SOLA ÉNTE LA REPRESIÓN!
¡XUSTICIA SOCIAL!