Primer tornéu de tiru con gomeru "La Pita Yerbata", nos II Alcuentros de Bimenes


SÁBADU 6 DE SETIEMBRE. DE MAGAR LES 16:30 h. NEL POLIDEPORTIVU DE MARTIMPORRA. BIMENES. ASTURIES. (Pa quien nun lo sepa, yerbatos y yerbates son los y les ñacíes nel conceyu Bimenes).

Asina d’ablucada quedó Reme, la Pita Yerbata, cuandu s’enteró de tolo que taba pasando n’Asturies: “paru, despidos, pieslles d’empreses, families desahuciaes, neños y neñes abondo que nun tienen pa comer bien, xente a la gueta comida pelos contenedores de basoria... Y lo que nun termino de pescanciar ye que, demientres pasa todo esto, unos pocos tienen les perres que tolos demás necesiten pa sobrevivir. Esto nun puede consentise”.

Y Reme, faciendo honor al so nome, camentó: “bono, pues a esto, va haber que pone-y remediu y, comu toos y toes sabemos comu acaben estes coses, lo meyor ye dir afinando la puntería. Y, pa ello, voi entamar en Bimenes el Primer Tornéu de Tiru con Gomeru “La Pita Yerbata”.

Asina que yá lo sabéis, a afinar la puntería cola Pita Yerbata. Polo que pueda pasar.

PRIMER TORNEO DE TIRO CON GOMERO “LA PITA YERBATA”, EN LOS II ENCUENTROS DE BIMENES. SÁBADO 6 DE SEPTIEMBRE. DESDE LAS 16:30 h. EN EL POLIDEPORTIVO DE MARTIMPORRA. BIMENES. ASTURIES. (Para quien no lo sepa, yerbatos y yerbates son los y las nacidas en el concejo de Bimenes).

Así de perpleja quedó Reme, la Gallina Yerbata, cuando se enteró de todo lo que estaba pasando en Asturies: “paro, despidos, cierres de empresas, familias desahuciadas, muchos niños y niñas que no tienen lo suficiente para comer, gente buscando comida en los contenedores de basura... Y lo que no acabo de comprender es que, mientras pasa todo esto, unos pocos tienen el dinero que todos los demás necesitan para sobrevivir. Esto no puede consentirse”.

Y Reme, haciendo honor a su nombre, pensó: “bueno, pues a todo esto, habrá que ponerle remedio y, como todos y todas sabemos como acaban estas cosas, lo mejor es ir afinando la puntería. Y, para ello, voy a organizar en Bimenes el Primer Torneo de Tiro con Gomero “La Pita Yerbata”.

Así que ya lo sabéis, a afinar la puntería con la Pita Yerbata. Por lo que pueda pasar.